Naby

Dissiplinêre beleid

Orban se filosofie is om dissipline te handhaaf deur middel van positiewe versterking, sowel die konsekwente toepassing van die 5 skoolreëls wat van kleuterskool tot Graad 7:

  1. Volg die instruksie die eerste keer wat juffrou dit vir jou gee.
  2. Hou jou hande, voete, voorwerpe en lelike woorde vir jouself.
  3. Luister wanneer iemand anders praat.
  4. Kyk na alle besittings.
  5. Gedra jouself behoorlik.

Kleuters se goeie gedrag word deur middel van ’n sterrekaartstelsels beloon en ’n afkoelstoel waar tyd opsy deurgebring word, is in plek waar gedrag aangespreek moet word.

In die laerskool geld die sterrekaart- en handtekeningstelsel as beloning en herinnerings dien as gedragshervorming. ’n Sekere aantal herinnerings lei tot verdere gevolge soos ’n vergadering met die betrokke kind se ouers.

 

Voorbeelde van belonings en korrektiewe aksies:

Positiewe terugvoer: belonings vir vol sterkaarte

  1. Wonderwerker teen kennisgewingbord.
  2. Verrassingsgeskenk.
  3. Kos-snoepiebewys.
  4. Spesiale boekmerk.
  5. Gewone kleredrag.
  6. Sertifikaat van uitnemendheid.

 

Korrektiewe aksies

  1. Herinnering (Reminder).
  2. Afkoeltyd.
  3. Gedragsjoernaal.
  4. Kontak ouers.
  5. Verwys na departementshoof.

 

Wanneer ’n kind herhaaldelik swak gedrag toon of in gevalle van ernstige wangedrag, soos om te byt, word die ouers gekontak om die onderwyser te kom spreek. Ons verwag van ouers om saam met onderwysers te werk, sodat ons dieselfde boodskap aangaande dissipline aan ons kinders oordra.

Ons verdra onder geen omstandighede dat ouers kinders wat nie hulle eie is nie, dissiplineer.